آیا می توانم قند خون بالا علت مرحله 3 پیشرفت CKD به نارسایی کلیه

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

آیا می توانم قند خون بالا علت مرحله 3 پیشرفت CKD به نارسایی کلیه

آیا می توانم قند خون بالا علت مرحله 3 پیشرفت CKD به نارسایی کلیه

دیابت یکی از علل مهم بیماری مزمن کلیوی (CKD) است. سطح قند خون کنترل نشده، مقصر اصلی زوال عملکرد کلیوی در دیابت است. آیا می توانم علت قند خون بالا مرحله 3 پیشرفت به نارسایی کلیه بیماری مزمن کلیه است؟

قند خون بالا می توانید پیشرفت در مرحله 3 را تسریع CKD به failure.Kidneys کلیه مسئول برای فیلتر از خون و از بین بردن مواد زائد از body.However هستند، اگر سطح قند خون را از کنترل خارج شده، می تواند استرس بیش از حد در نفرون nephrons.The قرار داده است باید به کار سخت تر برای فیلتر کردن خون است. در نهایت، نفرون ها تبدیل خواهد شد خسته و شکست کلیه completely.Control سطح قند خون می تواند زوال عملکرد کلیه به طور موثر کند.

علاوه بر سطح قند خون بالا، عوامل زیر نیز می توانید پیشرفت از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به نارسایی کلیه را تسریع بخشد.

پروتئینوری

در مراحل اولیه نفروپاتی دیابتی، تنها مقدار کمی از microalbumin به urine.Microalbumin اولین نشانه از مشکل کلیوی در دیابت است فیلتر شده و تنها می تواند با معاینه تشخیص داده شده است. با این حال، یک بار پروتئینوری بالینی رخ می دهد، عملکرد کلیه را در سرعت بدتر. نشانه معمولی از پروتئین سنگین در ادرار، ادرار کف آلود یا چهل است. کنترل محدود شده پروتئینوری یک راه مهم برای کاهش سرعت پیشرفت CKD مرحله 3 است. چگونه به کنترل پروتئینوری؟ دریافت پیشنهادات و درمان از پزشکی حرفه ای ما.

فشار خون بالا

فشار خون بالا عوارض نفروپاتی دیابتی است. در عوض، آن را یک عامل خطرناک در بدتر شدن فشار خون function.High کلیوی می تواند جریان خون کلیوی را افزایش می دهد، که می تواند استرس اضافی در کلیه ها شود. چگونه برای کاهش فشار خون بالا یک نگرانی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیوی و دیابت است.

قند خون بالا همراه با پروتئینوری و فشار خون بالا می تواند زوال عملکرد کلیوی در دیابت قابل توجهی را بدتر کند. بنابراین، مهم است که برای حفظ این عوامل تحت کنترل است. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت توصیه های حرفه ای تر.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.